Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Chilloutclub
#76
Mam pytanko.Gdzie i od kiedy mozna kupowac bilety na ta impreze bo mam zamiar ze znajomymi przyjsc tak jak prakycznie w kazda sobote. Jesli mogli byscie mi powiedziec w jakie dni jest taki mlody barman, bo zrobil mi i znajomym takiego dobrego drinka ale niestety w ta sobote go nie bylo.
mysle ze impreza bedzie udanaSmile
MONISIA88Smile
Odpowiedz
#77
Bilety beda do nabycia w Da Grasso i w Chillout Club
Odpowiedz
#78
Cytat:Jesli mogli byscie mi powiedziec w jakie dni jest taki mlody barman,
W chill out'cie są sami młodzi barmani Big Grin Możesz jakoś doprecyzować ? :mrgreen: :mrgreen:
Odpowiedz
#79
bo wiesz ja znam kolesia ktory zna kolesia, ktory ma brata a on zna kolesia, ktory zna barmana tamBig Grin
Odpowiedz
#80
ja juz Chillout nie chodze bo ten lokal powoli zmierza w kierunku starego senatora jeszcze to zdzierstwo mimo że loże są wolne i nikt nie siedzi to specjalnie postawione rezerwacje żeby sprzedac ja za 50 zł i wogóle ochrona nie reaguje na bójki na parkiecie tylko wyprowadza i radz sobie sam byle by klientów nie straszyc tak widziałem jak kiedys laske z zakrwawionym nosem wyrzucili
Odpowiedz
#81
NO to trzeba kupowac bilecik!.Napewno sie zjawie 1 ListopadaBig Grin
A co do barmana to taki dosc niski,ladny i chyba ivan do niego mowili ale nie jestem pewna.wiecie moze kiedy on bedzie?
a tak poza tym amsterdam to lipa przy chilloucieSmile
sa moze jakies imprezy hip-hopowe w planie? :-)
MONISIA88Smile
Odpowiedz
#82
A według mnie termin 1 listopada jest dosyć niefortunny. Ktoś się totalnie nie zastanowił organizując taką imprezę w taki dzień... A szkoda.
Odpowiedz
#83
Cytat:a tak poza tym amsterdam to lipa przy chilloucieSmile
To tylko Twoje zdanie które mieć możesz,jednak sądząc po liczbie przy nicku zupełnie się nie dziwię,że tak piszesz.Zaglądając w miarę często w weekend większość klientów stanowią ludzie z Twojego rocznika ;-)
Chillout jest ok,lubię i tam posiedzieć jednak Amsterdam to inne miejsce gdzie generalnie bywa starsze towarzystwo z tego co zauważyłem.I jednak w zdecydowanej większości wybieram w weekend jeśli wychodzę właśnie Amsterdam.
Może gdyby Chillout kładł większy nacisk na niewpuszczanie poniżej 20-ego roku życia wyglądało by to inaczej,a tak często zaglądając mam wrażenie że w środku 90% ludzi to ludzie w wieku 17-19 lat.
Cytat:sa moze jakies imprezy hip-hopowe w planie? :-)
Jeszcze przed otwarciem klubu słyszałem (plotkę?) o chęci zaproszenia Peji,ale jak to w naszym mieście bywa mogła to być bajka.
Generalnie uważam,że właściciele powinni pomyśleć o zapraszaniu co jakiś czas ludzi z branży hip-hop.Ludzie pokroju Peji czy Gurala ściągnęli by masę osób do lokalu.
Odpowiedz
#84
1 listopad to data na ktora sie zgodzili a poza tym diana miala wolny termin, dlatego taka data organizacjiSad
co do imprez hip hopowych ja nie jestem za, bardziej wolal bym promowac ten lokal jako electro house, ale to tylko moje zdanieWink
Odpowiedz
#85
Cytat:Generalnie uważam,że właściciele powinni pomyśleć o zapraszaniu co jakiś czas ludzi z branży hip-hop.Ludzie pokroju Peji czy Gurala ściągnęli by masę osób do lokalu.
Też tak sądzę, ale to jest nie realne, chociażby ze względu na wejściówki i ogólne koszta takiej imprezy... Pozostaje jeszcze pytanie, czy Peja lub DGE przyjedzie do St-ce z PZN na jeden kilku godzinowy koncert? bardzo wątpliwa sprawa...
Ten post to jeden z najbardziej elokwentnych postów na tym forum. Zastanów się 10x zanim się do niego odwołasz...

http://www.otwartapestka.info
Odpowiedz
#86
Gural będzie w Chillout....ale w Kielcach Wink A poza tym myśle, że na takie zapraszanie na koncert tam nie ma sensu, tam nie ma miejsca na takie coś.
Odpowiedz
#87
Cytat:
Cytat:no to sie zapowiada spoko impra ale powiem wam ze odkąd nie jest dj ten łysol w okluarach teraz jest o wiele lepiej przynajmniej lepsza muza leci

Łysolem to jest może Twój stary.. a włosy mu sie wytarły od trzymania głowy międzi meskimi udami..wyrażaj sie sensownie na forum a nie komentujesz czyjś wygląd.. a co do muzyki, to o gustach się nie dyskutuje jednym odpowiada to co gram ja a innym muzyka Yeziego i Mysticka prawda jest taka ze zarówno na 1 i 2 jest w miesicie zapotrzebowanie pytanie tylko na jaką skale.. Ja gram swoje imprezy w chillout raz w miesiącu bo tyle takiej muzyki jest tam potrzebne chłopaki natmiast ogarniają resztę i lipy z tego powodu nie ma a przy okazji zachowiują indywidualny i niepowtaralny profil klubu.

Prawda jest taka ze niestety goldchicken ale Ty puszczałeś muzykę a nie ją grałeś !


Cytat:A według mnie termin 1 listopada jest dosyć niefortunny. Ktoś się totalnie nie zastanowił organizując taką imprezę w taki dzień... A szkoda.

Niesądze aby termin był niefortunny. termin malo ciekawy moze byc w duzych miastach skąd wszyscy uciekaja bo swięto itd. ale wyobraź sobie że akurat w malych miastach termin ten jest bardzo atrakcyjny bo na ten weeknd przyjezdza bardzo duzo studentów i innych ludzi i napewno kazdy bedzie sie chcial spotkac ze starymi znajomymi i wieczorem wyjsc gdzies na piwko w gronie znajomych z liceum sprzed 5 czy 10 lat, więc mysle ze ludzie dopiszą mimo święta.


Cytat:
Cytat:Generalnie uważam,że właściciele powinni pomyśleć o zapraszaniu co jakiś czas ludzi z branży hip-hop.Ludzie pokroju Peji czy Gurala ściągnęli by masę osób do lokalu.
Też tak sądzę, ale to jest nie realne, chociażby ze względu na wejściówki i ogólne koszta takiej imprezy... Pozostaje jeszcze pytanie, czy Peja lub DGE przyjedzie do St-ce z PZN na jeden kilku godzinowy koncert? bardzo wątpliwa sprawa...
Jak sie im dobrze zapłaci to przyjadą.
Odpowiedz
#88
Cytat :
Niesądze aby termin był niefortunny. termin malo ciekawy moze byc w duzych miastach skąd wszyscy uciekaja bo swięto itd. ale wyobraź sobie że akurat w malych miastach termin ten jest bardzo atrakcyjny bo na ten weeknd przyjezdza bardzo duzo studentów i innych ludzi i napewno kazdy bedzie sie chcial spotkac ze starymi znajomymi i wieczorem wyjsc gdzies na piwko w gronie znajomych z liceum sprzed 5 czy 10 lat, więc mysle ze ludzie dopiszą mimo święta.

Przyjeżdżają by iść na imprezę w słynnym( piwo a może tanie wino ) barze w mieście .
Odpowiedz
#89
ale co do imprez hip-hopowych to mam nadzieje ze kiedys taka sie odbedzie bo to jest wspanialy pomysl sciagniecia ludzi do lokalu.chociaz raz w miesiacu...Smile
MONISIA88Smile
Odpowiedz
#90
Cytat:someone napisał/a:
A według mnie termin 1 listopada jest dosyć niefortunny. Ktoś się totalnie nie zastanowił organizując taką imprezę w taki dzień... A szkoda.


Niesądze aby termin był niefortunny. termin malo ciekawy moze byc w duzych miastach skąd wszyscy uciekaja bo swięto itd. ale wyobraź sobie że akurat w malych miastach termin ten jest bardzo atrakcyjny bo na ten weeknd przyjezdza bardzo duzo studentów i innych ludzi i napewno kazdy bedzie sie chcial spotkac ze starymi znajomymi i wieczorem wyjsc gdzies na piwko w gronie znajomych z liceum sprzed 5 czy 10 lat, więc mysle ze ludzie dopiszą mimo święta.
Moim zdaniem nieprzemyślanym jest by organizować imprezę w święto zmarłych. Niekoniecznie z religijnego punktu widzenia, ale po prostu z czystego szacunku.
Odpowiedz
#91
Someone, światem rządzi pieniądz i komercha... Dla mnie Chill Out już zrobił się słabiutkim miejscem, bo klubem tego nie nazwę. Zamiast trzymać fason, to się popsuli bardzo szybko.
Odpowiedz
#92
Święte słowa. Światem rządzi pieniądz!
Odpowiedz
#93
poza tym tylko chyba w polsce swieto zmarlych to smutne swieto:/
Odpowiedz
#94
I co w związku z tym ?
Taką mamy kulturę i osobiście bardzo się cieszę,że jest tak a nie inaczej.W tej zasranej Europie gdzie na nic już nie zwraca się uwagę,gdzie na meczu Francji ''rodowici'' francuzi z Konga i innych byłych kolonii gwiżdżą podczas hymnu kraju!,gdzie mamy to słynne przenikanie się narodów we wszystkich krajach,tolerancję i w ogóle nie wiadomo co jeszcze to przy całym tym bałaganie,przy wadach jakie mamy jako naród to zdecydowanie cieszy mnie fakt,że kulturowo,duchowo i jeśli chodzi o tradycję wygląda to tak jak wygląda u nas.
I mam nadzieję,że to się nie zmieni a tradycję starsze pokolenia będą przekazywały młodszym.Bo niestety przy całym tym tempie życia codziennego często zapominamy o tym co dla nas polaków powinno i było zawsze ważne.I oby było tak w przyszłości.
Więc święto 1-ego listopada jest takie a nie inne i wynika z naszej tradycji.Nie chciałbym mieć nawet szansy wyboru,ale gdyby nawet wolałbym tak obchodzić ten dzień jak to robimy niż żeby mi dzieci z dyniami na łbach latały po ulicach.To dopiero jest... ''tradycja'' Undecided
P.S. nazwy państw pisze się z dużych liter.Pozdrawiam Smile
Odpowiedz
#95
szczerze to mnie to nie obchodzi czy z malej czy z duzej bo polonista nie jestemSmile poza tym ja nie lubie 1 listopada bo to jest smutne ze narod tak sie zachowuje, jak jest tego dnia impreza i ci nie pasuje to ok jestes za tradycja ja akurat nie, bo nie popieram tego co sie dziejeSmile
Odpowiedz
#96
a i jeszcze jedno ja szanuje zmarlych nie tylko pierwszego listopada dlatego dla mnie to jest smieszneSmile
Odpowiedz
#97
Cytat:narud...

JEZUS, MARIA, JÓZEFIE ŚWIĘTY. Weź to popraw bo to już przesada.
Odpowiedz
#98
Cytat:a i jeszcze jedno ja szanuje zmarlych nie tylko pierwszego listopada dlatego dla mnie to jest smieszneSmile
W ten sposób do tego podchodząc - chrześcijanie powinni smiać się ze święta Bożego Narodzenia, bo przecież przez cały rok modlą się do Boga...

Koniec tej dyskusji. Święta świętami, temat jest o Chilloucie. Można wyrazić swój pogląd co do terminu, ale nie będziemy się rozwodzić na temat znaczenia tychże świąt.
Odpowiedz
#99
Goldchicken! nie miałem na mysli komentowac wygladu czy nabijac sie z niego poprostu typa nie znam nie wiem jak na niego mówią nieiwem jaka ma ksywke a ze jest łysy wiec tak powiedziałem i nie czepiaj sie ze komentuje jego wyglad... a pozatym ostatnia imprezka na której leciały stare przeboje z lat 80-90 była naprawde super i duzo osobom sie podobało,i myśle zepowinny być czesciej takie impry ze starymi kwałkami napewno bedzie przychodzic sporo ludzi i beda sie dobrze bawić
Odpowiedz
Jak dla mnie dzień jak dzień swięto jak święto kto chce to przychodzi na impreze a kto nie to idzie zapalić swieczke.. proste! Laska miała wolny termin tylko wtedy( bo inne pewnie zalkepane na pól roku ) wiec przyjedzie i zagra. A kto chce przyjśc w piątek to zapraszam Yezzi & Mystic oraz Goldchicken* & Gęba (SAX )
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości